Wednesday 29 April 2020

شرکت وستینگهاوس

یکی از امتیازات شرکت های بزرگ تولیدی، داشتن نمایندگی در شهرهای مختلف و نزدیک به مشتری می باشد. شرکت وستینگهاوس، با داشتن نمایندگی های فروش و نمایندگی های تعمیرات حرفه ای و مجاز در اکثر شهرها, جز یکی از این شرکت ها به حساب می آید؛ هر چند محصولات نمایندگی مجاز تعمیر وستینگهاوس، از قطعات مرغوب ساخته شده اند و دارای تکنولوژی روز می باشند، با این حال ممکن است در اثر کارکرد و شرایط محیطی دچار آسیب و خرابی شوند.نمایندگی وستینگ هاوس در تهران، با دارا بودن تعمیرکاران حرفه ای و متخصص، قادر است تمامی مشکلات لوازم خانگی شما را در کمترین زمان ممکن و با دقت بالا انجام دهد. برای اطلاع از شماره تلفن وستینگ هاوس می توانید به تلفن های مندرج در صفحه یا با ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

نمایندگی وستینگهاوس

شرکت تعمیر وستینگهاوس با داشتن سابقه طولانی در زمینه درست کردن و برطرف کردن مشکلات لوازم خانگی وستینگهاوس، دارای تجربه بالایی می باشد. علاوه بر این، تکنسین های نمایندگی و شرکت وستینگهاوس با دیدن آموزش های مستمر که از طرف نمایندگی تعمیرات وستینگ هاوس برگذار می شود با جدیدترین روش ها و تکنولوژی برای تعمیر کردن لوازم خانگی نیز آشنا می شوند و این امر باعث انجام خدمات مطلوب خواهد شد.



نمایندگی مجاز تعمیر سامسونگ

شرکت سامسونگ توسط لی بیونگ-چول در سال ۱۹۳۸ میلادی به عنوان یک شرکت بازرگانی تاسیس شد که البته بعد از سه دهه یعنی در سال ۱۹۶۰، توانست وارد عرصه تجارت الکترونیک گردد. سامسونگ صاحب چند شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایعی مختلف مانند الکترونیک، لایف، فایر، صنایع سنگین و سامسونگ سی‌اندتی می باشد و همچنین، یک شرکت بزرگ کره ای است که درصد بالایی از بازار را به خود اختصاص داده است. یکی از محصولات نمایندگی سامسونگ، لوازم خانگی است که با بهره گیری از پیشرفته ترین و مجهزترین تجهیزات، توانسته بهترین لوازم خانگی را تولید و روانه بازار نماید. متخصصان این مرکز با شرکت در دوره های تخصصی و فوق پیشرفته، سعی در بالا بردن دانش خود در این زمینه دارند. در واقع تعمیرکاران سامسونگ، همراه با رشد تکنولوژی، خود را به روز کرده تا مبادا در تعمیر لوازم خانگی دچار مشکل شوند. 

چرا باید با نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس بگیریم ؟

  • نمایندگی تعمیر سامسونگ، به شما این اطمینان را می دهد که با اعزام نیروهای کار آزموده و مجرب و با استفاده از قطعات یدکی مرغوب و اصل، لوازم آسیب دیده شما را به خوبی تعمیر می نماید. نیروهای این مجموعه با پیشرفت تکنولوژی علم، خود را در راستای هر چه بهتر مسائل مربوط به تعمیر آپدیت می کنند. همانطور که متوجه شدید نمایندگی تعمیر سامسونگ، نه تنها کار را برای مشتریان خود راحت کرده است، بلکه با اشتغال زایی و پرورش متخصصان کارآزموده و حرفه ای، راه را برای ورود به بازارکار نیز آماده کرده است
  • یکی از مزایای این مجموعه، وجود چندین شعبه در مناطق تهران است؛ چرا که تنها با یک تماس و ارائه ی آدرس و اطلاعات در سریع ترین زمان ممکن، تعمیرکار سامسونگ به محل اعزام می شود. به طور مثال، اگر شما در شمال تهران زندگی می کنید ما از شعبه ی شمال که نزدیک به منزل یا محل کار شما است، یک تعمیرکار مجرب و متخصص ارسال می نماییم.
  • نمایندگی تعمیرات سامسونگ با ارائه ی خدمات ۲۴ ساعته، مشتریان خود را از نگرانی و دغدغه رها کرده است، حال فکر کنید در ساعاتی از شب، متوجه خراب شدن یخچال فریزر خود شده اید چه حس و حالی به شما دست می دهد؟ نمی توانید تا صبح صبر کنید چرا که احتمال فاسد شدن مواد غذایی وجود دارد! کار دیگری هم از دستتان بر نمی آید! نگران نباشید با داشتن شماره تلفن لوازم خانگی سامسونگ، همه چیز رو به راه خواهد شد.
  • سابقه ی طولانی مدت (بالای ۲۰ سال) نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ، این اعتماد و اطمینان را برای مشتریان به وجود آورده که به افراد دیگر اعتماد نکنند. ما با این سابقه توانسته ایم نامی ماندگار از خود در عرصه ی کسب و کار و تعمیرات سامسونگ بر جای بگذاریم.

No comments:

Post a Comment

بهترین اسم آرایشگاه را چگونه انتخاب کنیم؟

 انتخاب نام مناسب برای آرایشگاه شما می‌تواند به تشکیل هویت برندتان و جلب توجه مشتریان کمک کند. در ادامه، چند راهنمایی برای انتخاب بهترین نام...