Monday 11 May 2020

علت کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی وستینگهاوس چیست؟

ماشین ظرفشویی وستینگهاوس یکی از برترین برندها بوده که دارای کیفیت بسیاری می باشد.اما باز ممکن است که بنا به شرایط گوناگون دچار خرابی  و آسیب هایی شود. که برای برطرف کردن این مشکلات می توانید با نمایندگی مجاز و مرکزی ظرفشویی وستینگهاوس با شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷ تماس بگیرید.
صفحه لمسی
ابتدا تأیید کنید که صفحه نمایش ماشین ظرفشویی کار می کند. اگر صفحه نمایش هنوز کار می کند ، سعی کنید برخی از دکمه های لمس صفحه را فشار دهید. اگر برخی از دکمه ها به درستی پاسخ دهند اما برخی دیگر اینگونه نیستند ، به احتمال زیاد پد لمسی مقصر است. (برخی از تولید کنندگان تاچ پد را به طور جداگانه از کنترل پنل به فروش می رسانند. سایر تولید کنندگان نیاز دارند که تاچ پد و کنترل پنل را با هم خریداری کنید. اگر نمی توانید تاچ پد را بصورت جداگانه تعویض کنید ، صفحه لمسی و کنترل را جایگزین کنید.)
صفحه لمسی و کنترل پنل
ابتدا اطمینان حاصل کنید که صفحه نمایش کار می کند. اگر صفحه نمایش ماشین ظرفشویی کار می کند اما برخی از دکمه ها به درستی پاسخ نمی دهند ، ممکن است صفحه لمسی و صفحه کنترل جایگزین شوند. (برخی از تولید کنندگان تاچ پد را به طور جداگانه از کنترل پنل به فروش می رسانند. سایر تولید کنندگان نیاز دارند که تاچ پد و کنترل پنل را با هم خریداری کنید. اگر نمی توانید تاچ پد را بصورت جداگانه تعویض کنید ، صفحه لمسی و کنترل را جایگزین کنید.)
صفحه اصلی کنترل
صفحه اصلی کنترل تقریباً همه عملکردهای ماشین ظرفشویی را تنظیم می کند. اگر در صفحه اصلی کنترل مشکلی وجود داشته باشد ، ممکن است ولتاژ را به صفحه لمسی ماشین ظرفشویی ارسال نکند ، باعث می شود دکمه های صفحه لمسی کار نکنند. تابلوهای کنترل اغلب تشخیص داده می شوند. قبل از تعویض صفحه اصلی کنترل ، اطمینان حاصل کنید که قسمتهای معیوب بیشتر را آزمایش می کنید.
یکی دیگر از دلایل اینکه دکمه های ماشین ظرفشویی وستینگهاوس نمیتواند کار کند، می تواند به برد ظرفشویی وستینگهاوس مربوط باشد که در مقاله تعویض و تعمیر برد ظرفشویی وستینگهاوس می توانید مشاهده نمایید.

No comments:

Post a Comment

بهترین اسم آرایشگاه را چگونه انتخاب کنیم؟

 انتخاب نام مناسب برای آرایشگاه شما می‌تواند به تشکیل هویت برندتان و جلب توجه مشتریان کمک کند. در ادامه، چند راهنمایی برای انتخاب بهترین نام...